top of page

Що таке TRUST ?

Управляюча компанія TRUST - це управляюча компанія у місті Львів. Компанія приймає в управління квартири, готелі, хостели,  та використовує їх для генерування прибутку власнику нерухомості й управляючій компанії. Уся нерухомість яка приймається в управління підлягає професійному комплексному обслуговуванню й здається в подобову чи довготривалу оренду в залежності від побажань власника нерухомості, та попиту на ринку.

*Важливо: за більш детальною інформацією щодо будь якого виду партнерства з МА "TRUST", телефонуйте по номеру   +38 067 01 01 014  

Як відбувається управління нерухомістю

Якщо у Вас є нерухомість і Ви бажаєте отримати щомісячний дохід та якісний догляд за нею, ми можемо прийняти ваші об'єкти в професійне обслуговування для того, щоб здавати їх в оренду подобово чи на довготривалий період.

3.png

КОНСУЛЬТАЦІЯ

Консультація відбувається в телефонному режимі. Обговорюється локація об'єкту, технічні характеристик, бажана вартість оренди та інше.

1 ЕТАП(1).png

ОГЛЯД ОБ'ЄКТУ

Наш працівник безкоштовно виїжджає на об'єкт та проводить оцінку на можливість приймання Вашої нерухомості в управління нашою управляючою компанією.

5.png

ОБГОВОРЕННЯ ДЕТАЛЕЙ

Обговорюється дата оплати оренди, можливий розмір  вартості орендної плати, необхідна комплектація нерухомості та інше.

6.png

ПІДПИСАННЯ КОНТРАКТУ

Підписується контракт терміном до 3 років, який не потребує нотаріального посвідчення. Передаються ключі, фіксується стан нерухомості та оплати КП.

Детальне роз'яснення послуг

Нижче докладно розписані всі види послуг, що здійснюються для забезпечення належного стану вашої нерухомості:

Клінінг сервіс

Професійний клінінг апартаментів проводиться командою спеціалістів, які прибувають до апартаментів відразу після реєстрації виїзду гостей. В окремих випадках залучаються фахівці з хімчистки тканинних поверхонь (матраци, дивани, килими, штори). 

Рекламна кампанія

Реалізація рекламної кампанії поряд з партнерськими контрактами з підприємствами з інших міст та країн створює потік бронювань й орендарів, та є обов'язковим елементом ведення діяльності у сфері управління нерухомістю. Публікація оголошень про здачу апартаментів в оренду реалізується більш ніж на 50 національних та міжнародних спеціалізованих сайтах. Також реалізуються систематичні маркетингові стратегії та кампанії в соціальних мережах, розсилки в месенджерах, таргентована та контекстна реклама, й інші методи реклами об'єктів нерухомості у мережі інтернет.

Комунальні платежі

Оплата комунальних платежів та передача показників за використані послуги здійснюється нами щомісячно після 25 числа за попередній місяць. Усі показники та платежі фіксуються у внутрішніх реєстрах нашої компанії. Також нашими співробітниками ведеться комунікація із постачальниками комунальних послуг.

Заходи енерго збереження

За допомогою сучасних технологій ми контролюємо температуру в апартаментах на рівні 19-22 градусів. Перед зимовим сезоном та після його закінчення наші співробітники здійснюють профілактичні роботи системи опалення та нагрівання води. Також ми максимально оптимізуємо енерговитрати по об'єктах.

Пральня

Вся постільна білизна та рушники після реєстрації виїзду гостей проходить повний цикл прання відповідно до встановлених готельних норм. Прання здійснюється кваліфікованими спеціалістами в очищеній та пом'якшенні воді з додаванням професійної хімії. Під кінець циклу, постільна білизна прасується на промисловому прасувальному верстаті, упаковується і доставляється в технічні приміщення офісів нашої компанії для зберігання. 

Менеджмент

 Працівники даного відділу забезпечують ефективне ціноутворення що відповідає ринковим умовам, правильність оформлення бронювання, відсутність накладок по бронюванням, коригування бронювань та комунікацію з гостями з питань бронювань. Працівники даного відділу займають найбільш відповідальну посаду в нашій компанії, оскільки керують операційними процесами роботи мережі апартаментів TRUST.

Інфо - супровід

Інформаційний супровід гостей у період проживання є важливим складником надання якісного сервісу. Працівники нашої компанії завжди спілкуються з гостями, та надають широкий перелік консультативної інформації.

Оплата податків

Як суб'єкт господарської діяльності який здійснює свою діяльність у сфері готельного бізнесу та нерухомості, ми сплачуємо єдиний соціальний внесок, податки та туристичний збір у розмірах та строках, передбачених законодавством України.

Консьєрж сервіс

Працівники відділу консьєрж сервісу за один день до реєстрації заїзду починають контакт із Гостями, здійснюють заселення до апартаментів та продовжують комунікувати з гостями протягом усього періоду проживання гостей.  Крім супроводу гостей у період проживання, консьєрж контролює дотримання належного технічного стану апартаментів відповідно до норм, встановлених адміністрацією мережі апартаментів TRUST.

Супровідні послуги

Наша мережа апартаментів надає додаткові послуги своїм гостям. З повним переліком послуг можна ознайомитись на відповідній сторінці нашого сайту. Перелік додаткових послуг сформований на підставі практичних знань, отриманих в результаті ведення діяльності компанії у сфері управління нерухомістю з 2015 року, з урахуванням потреб наших гостей.

Комунікація з сусідами

Для комфортної роботи потрібно налагодити контакт із сусідами які проживають в квартирах по сусідству з апартаментами, які здаються в подобову чи довготривалу оренду. Наш персонал бере цей процес під свій контроль та не залучає до нього власника апартаментів.

Базові ремонти

Базові ремонтні роботи проводяться під час виникнення будь-яких несправностей. Також один раз на два квартали нашими працівниками здійснюються планові ремонтні роботи, що включають оновлення побілки та інші види ремонтних робіт.

Служба безпеки

Для забезпечення порядку та врегулювання поодиноких конфліктних ситуацій в мережі апартаментів TRUST є спеціально сформований відділ з врегулювання конфліктних ситуацій "Служба безпеки".

Робота з відгуками

Після реєстрації виїзду, гості залишають свій відгук про житло та наданий їм сервіс. Іноді відгуки позитивні, іноді негативні. Кількість та якість бронювань чи орендних договорів у більшості залежить від співвідношення позитивних та негативних відгуків. Після того як гості залишають відгук, наші менеджери спілкуються з гостями для того, щоб дізнатися про їхні рекомендації щодо покращення якості житла. 

Тех - обслуговування

Для якісного надання послуг з проживання в об'єктах що знаходяться під управлінням нашої мережі апартаментів завжди повинна бути справна техніка. Саме тому наш персонал ретельно стежить за тим, щоб вся техніка була справною і неушкодженою. У випадках, коли будь-яка техніка, що знаходиться в апартаментах, вимагає ремонту або профілактики, ми виконуємо ці роботи в межах 24 годин.

Управління

Що таке TRUST ?

Мережа апартаментів TRUST - це мережа апартаментів у місті Львів. Ми надаємо житло компаніям які відправляють своїх працівників в відрядження до міста Львів, для туристів які подорожують до Львова, чи для людей які переїжджають на певний час до Львова й потребують орендувати житло на тривалий період. Ми не ріелторський сектор, ми компанія по управлінню нерухомістю, але ми маємо житло на будь який колір та смак.

*Важливо: за більш детальною інформацією щодо будь якого виду партнерства з МА "TRUST", телефонуйте по номеру   +38 067 01 01 014

Детальне роз'яснення процедури бронювання

Нижче розписані всі етапи процедури партнерської співпраці між нами та компанією замовником:

1. Запит

Ваша компанія надсилає нам заповнену форму з вимогами до житла

5. Отримання платежу

На протязі трьох банківських днів ми підтверджуємо отримання предоплати

2. Пропозиція

Ми підбираємо апартаменти і надсилаємо вам заповнену форму та фотографії

6. Повна оплата

В день заселення, ми направляємо вам рахунок на здійснення повної оплати

3. Погодження

Ви одобрюєте або бракуєте надані нами пропозиції щодо апартаментів

7. Підтвердження оплати

На протязі трьох банківських днів ми підтверджуємо отримання повної оплати

4. Передоплата

Після одобрення житла, ми надсилаємо рахунок на здійснення передоплати

8. Звітні документи

На протязі трьох днів з дня заїзду ми передаємо звітні документи 

1.png

КОНСУЛЬТАЦІЯ

Консультація відбувається в телефонному режимі. Обговорюється середня тривалість проживання, вимоги до житла, та кількість необхідних апартаментів.

2.png

ПІДПИСАННЯ КОНТРАКТУ

Після погодження деталей співпраці між нашими компаніями дистанційно підписується офіційний  контракт який засвідчує факт нашої співпраці.

3.png

ПОПИТ ТА ПРОПОЗИЦІЯ

Ви подаєте запит на підбір житла, ми надсилаємо сформовані пропозиції, ваша сторона погоджує пропозицію та підтверджує виставлений на оплату рахунок.

4.png

CHEK-IN / CHEK-OUT

Ваш працівник прибуває в наші апартаменти, після цього ми передаємо вам звітні документи про відрядження та супроводжуємо гостя на протязі всього періоду проживання.

Як ми можемо забезпечити житлом працівників вашої компанії

Якщо у Вас є необхідність систематично відправляти в відрядження своїх працівникіів до міста Львів, є доцільність підписати з нашою компанією контракт на оперативне, постійне та безперебійне забезпечення ваших працівників нашим житлом в період відряджень до міста Львів.

Відрядження
bottom of page